Princess 152006 Broodbakmachine Wake Up

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 152006 Broodbakmachine Wake Up op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

j********@h********** 18-05-2021

Herrie bij het kneden

Deze broodbakmachine maakt ongelooflijk veel lawaai bij het kneden. We hebben jarenlang een ander merk gehad en deze onlangs aangeschaft. Er ziet naast het kneedgeluid een harde piep. Heb al een filmpje naar de klantenservice van Princess gestuurd maar dat was heel normaal , vond men daar. Het is een echte "Wake up" want voor de nacht (lekker vers brood bij het ontbijt) is dit echt teveel herrie.

Jenn 28-07-2019

Tevreden over aankoop

Ik heb zojuist mijn derde brood gebakken, een meergranenbroodmix van Koopmans gebruikt (hierbij heb je 20 gram boter nodig naast water). Ben zeer tevreden, heb stand basis gebruikt en 3 uur programma. Zeer mooi brood geworden. De eerste twee broden waren van broodmix van de Jumbo. Ook prima brood maar beetje droog. Of de machine degelijk is, weet ik nog niet

Jacobus 14-10-2018

Gebruiker sinds 6 jaar

Voor 3e keer apparaat gekocht.
Volkorenbrood gebakken vlgs recept in gebruiksaanwijzing.
Resultaat: volledig mislukt, een misbaksel..….
Conclusie: recept klopt niet

Sabine 12-01-2017

Duidelijk display

Makkelijke bediening. Heel veel mogelijkheden: je kunt er zelfs cake in bakken en jam in bereiden. Voor elk soort brood een basisprogramma. Makkelijk te reinigen. Relatief snel klaar. Prijs/kwaliteit garantie voldoende. Kortom, een prima machine

Bouwman11 25-12-2013

Fijne broodbak machine, maar helaas na 2 maanden al stuk.
De kneedarm deed niets meer.
Teruggestuurd naar bol.com en geld geretourneerd.

meganiekje 28-10-2012

Werkt worderbaarlijk goed !

Eerst even de minpunten:
-Display is NIET verlicht, lijkt op de foto's wel zo.
-Je kan de temperatuur niet aflezen op display.
-scharnier van deksel lijkt me niet erg stevig, deksel heeft wat speling
-maatverdelingen zijn in pounds en cups (engelse maten)
-Volkoren brood bakken kost 3,5 uur (ligt niet aan het apparaat)

Nu de pluspunten:
+Bediening is eenvoudig
+Makkelijk schoon te maken
+Timer is reuze handig, je kan het moment dat het brood klaar moet zijn eenvoudig instellen.
+bakt prachtige broden, ze zien er precies zo uit als op de reclame foto's

Ik heb de 'abdij broodmix donker met gist' bij de AH gekocht, en die op het volkoren programma (3) gedraaid: perfect brood gebakken.
Wel de aanwijzing op het pak volgen, niet die uit de handleiding.

Echt super makkelijk : 300ml water er in, dan 500gr broodmix, 2x menu toets (programma 3), 1x start toets : 3,5 uur later: prachtig luchtig volkoren brood met knapperige korst.

Martin 18-05-2017

Ik gebruik ook AH mix en bak op programma 1 met optie voor het kleinste brood, een heerlijk brood in 2.53. Ik doe 200 ml. water en 3,33 gram meel in het apparaat en heb zo 3 heerlijke broden uit één pak. Ik heb geen minpunten voor de machine. De vorige ging 10 jaar mee. Van deze hoop ik hetzelfde.

Joepy Hilversum 22-12-2012

Hallo meganiekje, je genoemde minpunten lijkt mij niet zo belangrijk, ik bak al jaren mijn eigen brood, maar de temperatuur daar heb ik nooit behoefte aan gehad om te weten en de verlichting, zou de mach. onnodig duur maken.
Gelukkig zijn je pluspunten positief.
Wat je meel betrefd, je zou het meel van de "molen" eens moeten proberen, geen toevoegingen zoals smaakversterkers en houdbaarheid.
Groetjes, Joep